Forever Young ~ befejezett

fontos
2012. szeptember 6., csütörtök ? 0 Atashinchi ?
Sziasztok drága olvasóim, akik már huszan vannak, amiért imááádlak titeket!
Már dolgozok a befejező részen, szombat vagy vasárnap kint lesz.
A fejleményeim a következők:
Kirával kibékültem (szeretlek :D). Azért elég gáz, hogy összekaptunk ilyen hülyeségen.
A Forever Youngnak nem lesz második évada, ugyanis a csapat egyik régi, igen fontos tagja, Hannie (bami) leszarja a fejünket. Sorry.
Ezzel szemben, elkezdtem írni egy blogot. A barátnőmmel.
Már van rajta 17 rész, szóval nem kell egy darabig várnotok újra. Én csak most kezdtem el bele írni ( a 17. rész chachis szemszögét írtam még csak).
Leírom röviden a sztorit.
Adott két lány. Testvérek, bár nem vérszerintiek. Minden álmuk, hogy divattervezők legyenek, és megnyernek egy pályázatot, amivel kijutnak londonba. Mindenki boldog. Találkoznak az 1Dvel is. Igen ám, de a menedzserük úgy dönt, kirúgja őket. A One Direction viszont befogadja őket, mert jó lelkűek. Sori és Chachi (a két testvér) úgy döntenek, elutaznak Dél-Koreába, Louissal és Harryvel. Csatlakozik hozzájuk Naomi (a barátnőjük) és Zayn is. A repülőjegyek viszont Chachi hülyesége miatt elcserélődnek, és a hat fős csapat Ausztráliában köt ki. Hogy mi lesz ezek után? Hát...még mi sem tudjuk. De megjelenik a Janoskians is, ezzel egy kis szerelmi háromszögbe sodorva az egyik szerencsétlen lányt.
Na? Érdekel? Akkor javaslom, hogy legyetek ott is rendszeres olvasók, garantált a nevetés.
Itt az oldal címe: www.loudercry.blogspot.com 
Ne haragudjatok, amiért így alakult. De egyszerűen borzasztó azzal a tudattal élni, hogy volt egy barátság, ami már nincs. Nem várhatom el bamitól, hogy maradjon olyan, amilyennek megszerettem, mert én is tele vagyok változásokkal.
Megköszönném, ha olvasnátok ezt a most kilinkelt blogot is, sokat jelentene. És itt lehet kommentálni is.
Akkor, hétvégén jön az utolsó rész, amiben semmi sem marad lezáratlanul!
Ha abbahagyod az írásaim olvasását, köszönöm, hogy olvastad a szösszeneteimet.
Ha nem, akkor még "találkozunk". :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction