Forever Young ~ befejezett

Közérdekű
2012. augusztus 10., péntek ? 0 Atashinchi ?
Sziasztok, kedves olvasóim! :3
Úristen, még sose írtam ilyen részek közti biszbaszt. Kezdem a fő közleménnyel. Szóval, elkezdtem egy új 1Ds blogot, amit remélem ugyanolyan lelkesedéssel fogtok olvasni, mint ezt: http://wingsaremadeto.blogspot.hu/ Nem tudom, mennyire szoktátok hallgatni a zenéket, amiket a részek elejére rakok, szóval oda nem raktam. De ha szeretnétek, fogok.
Megnyugtatok mindenkit, a Forever Youngnak nem lesz vége. Annak ellenére, hogy pár lánnyal a valóságban eléggé eltávolodtunk egymástól. Lehet ezért sincs ihletem mostanában. Holnap szerintem meg lesz a következő rész itt is. Köszönöm mindenkinek, aki megnézi a másik blogomat is.
Chachi el~


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction